Pravdupovediac neviem aký mám použiť nadpis pre tento článok. Ani neviem či bude o tom ako sa SEO nerobí, alebo o tom ako robiť optimalizáciu pre vyhľadávače ak sa chcete strápniť ;).
Minule som náhodou narazil na web http://www.maximapoint.sk/. Len tak som si ho preklikával a všimol som si, že každá stránka má ako titulok (title) text profesia.sk, pričom táto stránka nemá s profesiou nič spoločné. Jedná sa o stránku nejakej personálne agentúry, ktorá asi dúfa (alebo tvorca ich webu), že takýmto spôsobom získa návštevníkov hľadajúcich výraz profesia.sk. Dosť ľudí totižto píše adresu servera, ktorý chce navštíviť do predvoleného vyhľadávača (google, zoznam…).
Avšak ten kto túto „fintu“ vymyslel, asi veľa nerozmýšľal, alebo to bol fakt amatér. Nielenže im to nefunguje, ale to majú aj úplne zle vymyslené. Ako som písal, tak každá stránka má rovnakú titulku, čo nemá žiadny význam. Oveľa viac návštevníkov by mohli získať, keby použili rôznu titulku pre každú podstránku a najlepšiu takú, ktorá vystihuje to čo daná agentúra robí. Takto to len vyzerá, že chcú ľahko získať návštevníkov (ale len chcú), tým že sa zvezú na vlne popularity profesia.sk.
Pridaj komentár