Ako poskytovať lepšie služby?

Jednoducho. Komunikujte.

Keď niečo pokazíte a zákazník Vám to oznámi, tak urobte všetko preto, aby ste to čím skôr napravili. Kontaktujte ho čím skôr, informujte ho o aktuálnom stave nápravy, alebo mu poskytnite iné možnosti riešenia a snažte sa mu vyjsť v ústrety. Veď vy ste tí, čo urobili chybu, nie on. Preto nenúťte zákazníka, aby Vás musel kontaktovať on. A neignorujte jeho maily a nenechajte ho čakať na telefóne. Proste komunikujte a hneď to bude o 50% aj keď sa zatiaľ nič nevyriešilo.

Cez týždeň som mal celkom negatívnu skúsenosť s jedným slovenským elektro e-shopom. Najprv som si povedal, že sa im pomstím a napísal som o nich celkom negatívny článok. Dokonca som ho aj zverejnil. Ale potom som si to rozmyslel, keďže chcem mať tento blog vedený pozitívnym smerom. A tak vznikol tento článok.

Môj problém s e-shopom spočíval v tom, že mi poslali iný model výrobku čo som si objednal. Bol to horší a lacnejší model digestoru, ako ten čo som objednal a zaplatil. To nevadí, to sa stáva. Ale bol by som oveľa radšej keby mi odpovedali ma maily, dalo sa im jednoducho dovolať a hlavne keď sľúbia, že sa ozvú tak nech sa fakt aj ozvú. Avšak nespravili nič z toho. Vďaka tomu tam už nenakúpim a ani ich nikomu neodporučím.

A pritom stačilo len komunikovať a bolo by to presne naopak.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>