Donáška kvetov – oplatí sa?

Pamätáte sa aký bol výsledok jednej mojej pracovnej a skoro bezsennej noci? Rozhodol som sa, že začnem podnikať. To je síce pekné, ale treba vymyslieť v čom. Chcel by som svoje príjmy aspoň z časti zautomatizovať. A rozhodol som sa ísť do donášky kvetov.

Nie, nejdem otvárať kvetinárstvo, ani nič podobné. Len som si všimol, že jedna stránka, ktorú som už dávnejšie robil nevyužíva naplno svoj potenciál. Teda skoro vôbec.

Myslím si, že väčšina návštev na stránky s donáškou kvetoch pochádza z vyhľadávačov. No a presne tam sa stránke kvety-online.sk až tak nedarí, ale mohlo by sa.

Oslovil som majiteľa, dohodol som si sním províziu ak sa mi podarí zvýšiť počet objednávok, pár dní mi to nedávalo spávať a… A nič. Je to na môj vkus veľmi pomalé! Najal som si SEO firmu, porobil som čo som na začiatok mohol a teraz mi z veľkej časti ostáva len čakať. A to sa mi vôbec nepáči, pretože ako sa tomu menej a menej venujem, tak postupne opadá (ale opadlo) pôvodné nadšenie čo som mal.

Každopádne si stále myslím, že donáška kvetov má význam a preto som sa rozhodol každý pracovný deň tomu venovať aspoň pol hodinu. Keď nebudem vedieť čo robiť, tak aspoň nad tým budem rozmýšľať. Viem čo s tým webom chcem dosiahnuť, len sa k tomu treba dopracovať. Musím vidieť, že tam vieme doviesť potencionálnych zákazníkov a potom môžem implementovať aj rôzne iné nápady.

No uvidíme čo z toho bude a snáď to nebude jeden z mojich ďalších „podnikateľských“ failov ;).

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *